15 września obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. Mały Samorząd Uczniowski zaprosił dzieci z grup "0" oraz klas 1-3 do wykonania prac z wykorzystaniem "kropki". Każda grupa zaprezentowała swoją twórczość w różny i ciekawy sposób.  Wykonane prace miały na celu  rozbudzenie w dzieciach kreatywności i wzmocnienie ich pewności siebie. Chętni nawet ubrali się tak, aby kropka była przewodnim tematem w garderobie tego dnia.

Dziękujemy
 
Mały Samorząd Uczniowski
 

 

 

HARMONOGRAM ZABRAŃ

07.02.2021r. (wtorek) Godz. 17.00

dla wszystkich oddziałów szkolnych i przedszkolnych - gr.1, 2 i 3 w swoich salach w części dla przedszkoli

gr. 0a - s.31    kl. 1a - s.36               kl. 2a - świetlica 1        kl. 3a - s.35                 kl. 4a - s.19       kl. 5a - s.3        kl. 6a - s.22       kl. 7a - s.38       kl. 8a - s.20  

gr. 0b - s.32    kl. 1b - stołówka     kl. 2b - s.34                     kl. 3b - świetlica 2     kl. 4b - s. 38     kl. 5b - s. 29     kl. 6b - s.23      kl. 7b - s. 24      kl. 8b - s.37

                                                                                                                                                                                                                                           kl. 7c - s. 21      kl. 8c - s. 18

Spotkanie z nowo wybranymi  przewodniczącymi „Trójek klasowych” odbędzie się o godz. 18.00 na sali gimnastycznej

Szanowni Rodzice, Opiekunowie,

jak mówiłam na rozpoczęciu roku szkolnego, organizujemy szczepienia dla uczniów od 12 roku życia. Szczepienie przeciw COVID-19 jest szansą na dotrwanie w trybie edukacji stacjonarnej do końca roku szkolnego. Zaszczepić można dzieci, ale i członków rodziny. Wszystkie szczegóły opowiedzą wychowawcy na zebraniach z rodzicami. 

To ważna decyzja w trosce o nas wszystkich.

Joanna Połeć-Trusiuk

Dyrektor Szkoły

STOŁÓWKA SZKOLNA

Osoby zainteresowane korzystaniem ze stołówki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 prosimy o zapisywanie dzieci na obiady (deklaracja na e-dzienniku)

Obiady będą wydawane od 2.09.2021 r.   Cena obiadu dla ucznia wynosi 4,20 zł

Opłaty za obiady do czasu ustania pandemii wnosi się wyłącznie przelewem na konto bankowe :

Szkoła Podstawowa Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi

Bank PKO BP Oddział I Szczecin

Nr rachunku 92 1020 4795 0000 9402 0278 2837

w nieprzekraczalnym  terminie – pierwszych trzech dni roboczych danego miesiąca.

Nieopłacenie obiadów w terminie i brak informacji (telefonicznie lub mailem potwierdzenie wpłaty) spowoduje wykreślenie z listy posiłków .

W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wydłużenia terminu opłaty (należy złożyć pisemną prośbę do Dyrektora Szkoły).

 Nieobecności dzieci na obiadach (wyprowiantowania) należy zgłaszać telefonicznie 091 433 29 24 w.201 u Intendenta z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

Dzień zgłoszenia nie jest liczony jako odpis.

Zgłoszone wyprowiantowania będą odliczane od opłat w kolejnym miesiącu.

Wszelkie zmiany w zapisach dzieci na obiady należy zgłaszać u intendenta (stołówka szkolna).

Regulamin stołówki umieszczony jest na stronie internetowej szkoły w zakładce "Rodzice"

Za tydzień wracamy do szkoły!

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego zaczyna się Mszą Świętą w Katedrze św. Jakuba o godzinie 8.00.

Apel dla uczniów klas 1-8 odbędzie się na placu apelowym przy boisku szkolnym o godzinie 9.30. W uroczystości mogą uczestniczyć rodzice klas 1-4 (1 rodzic do dziecka) zachowując bezpieczną odległość od innych rodziców i dzieci. Uczniowie klas 5-8 uczestniczą w apelu sami i po nim przechodzą do wyznaczonych sal.

W przypadku deszczu, odbędą się tylko spotkania wychowawców z dziećmi w wyznaczonych salach. Na teren szkoły mogą wejść rodzice w maseczkach i zachowując bezpieczny odstęp od innych osób.

sale:

Ia - sala 36, Ib - stołówka, Ic - sala 33

IIa - sala 34,  IIb - świetlica 1

IIIa - świetlica 2,  IIIb - sala 35

IVa - sala 19, IVb - sala 29

Va - sala 3, Vb - sala 4

VIa - sala 22, VIb - sala 23

VIIa - sala 38, VIIb - sala 24, VIIc - sala 21

VIIIa - sala 20, VIIIb - sala 37, VIIIc - sala 18

Podkategorie