15 września obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Kropki. Mały Samorząd Uczniowski zaprosił dzieci z grup "0" oraz klas 1-3 do wykonania prac z wykorzystaniem "kropki". Każda grupa zaprezentowała swoją twórczość w różny i ciekawy sposób. Wykonane prace miały na celu rozbudzenie w dzieciach kreatywności i wzmocnienie ich pewności siebie. Chętni nawet ubrali się tak, aby kropka była przewodnim tematem w garderobie tego dnia.
HARMONOGRAM ZABRAŃ
07.02.2021r. (wtorek) Godz. 17.00
dla wszystkich oddziałów szkolnych i przedszkolnych - gr.1, 2 i 3 w swoich salach w części dla przedszkoli
gr. 0a - s.31 kl. 1a - s.36 kl. 2a - świetlica 1 kl. 3a - s.35 kl. 4a - s.19 kl. 5a - s.3 kl. 6a - s.22 kl. 7a - s.38 kl. 8a - s.20
gr. 0b - s.32 kl. 1b - stołówka kl. 2b - s.34 kl. 3b - świetlica 2 kl. 4b - s. 38 kl. 5b - s. 29 kl. 6b - s.23 kl. 7b - s. 24 kl. 8b - s.37
kl. 7c - s. 21 kl. 8c - s. 18
Spotkanie z nowo wybranymi przewodniczącymi „Trójek klasowych” odbędzie się o godz. 18.00 na sali gimnastycznej
Szanowni Rodzice, Opiekunowie,
jak mówiłam na rozpoczęciu roku szkolnego, organizujemy szczepienia dla uczniów od 12 roku życia. Szczepienie przeciw COVID-19 jest szansą na dotrwanie w trybie edukacji stacjonarnej do końca roku szkolnego. Zaszczepić można dzieci, ale i członków rodziny. Wszystkie szczegóły opowiedzą wychowawcy na zebraniach z rodzicami.
To ważna decyzja w trosce o nas wszystkich.
Joanna Połeć-Trusiuk
Dyrektor Szkoły
STOŁÓWKA SZKOLNA
Osoby zainteresowane korzystaniem ze stołówki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 prosimy o zapisywanie dzieci na obiady (deklaracja na e-dzienniku)
Obiady będą wydawane od 2.09.2021 r. Cena obiadu dla ucznia wynosi 4,20 zł
Opłaty za obiady do czasu ustania pandemii wnosi się wyłącznie przelewem na konto bankowe :
Szkoła Podstawowa Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi
Bank PKO BP Oddział I Szczecin
Nr rachunku 92 1020 4795 0000 9402 0278 2837
w nieprzekraczalnym terminie – pierwszych trzech dni roboczych danego miesiąca.
Nieopłacenie obiadów w terminie i brak informacji (telefonicznie lub mailem potwierdzenie wpłaty) spowoduje wykreślenie z listy posiłków .
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość wydłużenia terminu opłaty (należy złożyć pisemną prośbę do Dyrektora Szkoły).
Nieobecności dzieci na obiadach (wyprowiantowania) należy zgłaszać telefonicznie 091 433 29 24 w.201 u Intendenta z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
Dzień zgłoszenia nie jest liczony jako odpis.
Zgłoszone wyprowiantowania będą odliczane od opłat w kolejnym miesiącu.
Wszelkie zmiany w zapisach dzieci na obiady należy zgłaszać u intendenta (stołówka szkolna).
Regulamin stołówki umieszczony jest na stronie internetowej szkoły w zakładce "Rodzice"
Za tydzień wracamy do szkoły!
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego zaczyna się Mszą Świętą w Katedrze św. Jakuba o godzinie 8.00.
Apel dla uczniów klas 1-8 odbędzie się na placu apelowym przy boisku szkolnym o godzinie 9.30. W uroczystości mogą uczestniczyć rodzice klas 1-4 (1 rodzic do dziecka) zachowując bezpieczną odległość od innych rodziców i dzieci. Uczniowie klas 5-8 uczestniczą w apelu sami i po nim przechodzą do wyznaczonych sal.
W przypadku deszczu, odbędą się tylko spotkania wychowawców z dziećmi w wyznaczonych salach. Na teren szkoły mogą wejść rodzice w maseczkach i zachowując bezpieczny odstęp od innych osób.
sale:
Ia - sala 36, Ib - stołówka, Ic - sala 33
IIa - sala 34, IIb - świetlica 1
IIIa - świetlica 2, IIIb - sala 35
IVa - sala 19, IVb - sala 29
Va - sala 3, Vb - sala 4
VIa - sala 22, VIb - sala 23
VIIa - sala 38, VIIb - sala 24, VIIc - sala 21
VIIIa - sala 20, VIIIb - sala 37, VIIIc - sala 18