Ogłoszenie tablicowe Nr 2/2016 dnia 3 listopada 2016 r.

o przetargu na wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi Szczecinie ul. Grodzka 23

Działając w oparciu o przepisy Uchwały Rady Miasta Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (z  późn. zm.: Uchwała Rady Miasta  Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r.,  Uchwała Rady Miasta Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r., Uchwała Rady Miasta Nr XLI/1025/09 z dnia 23 listopada 2009 r., Uchwała Rady Miasta Nr XIX/530/12z dnia 4 czerwca 2012 r., Uchwała Rady Miasta Nr VIII/128/15 z dnia 26 maja 2015 r.)  Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23 ogłasza niniejszym przetarg pisemny nieograniczony na wynajem następujących pomieszczeń:

  • sali gimnastycznej o pow. 171 m2
  • stołówki szkolnej (bez zaplecza kuchennego)o pow. 79,11 m2
  • 16 sal lekcyjnych (o numerach: 12, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39)  o pow. od 50 m² do 55 m²
  • powierzchnia 1 m2 korytarza 1 piętra pod automat z napojami gorącymi

znajdujących się na terenie  szkoły z przeznaczeniem na prowadzenie działalności edukacyjnej / szkoleniowej itp., w godzinach:  

a)     16.00 – 18:00 od poniedziałku do piątku  - sale lekcyjne, stołówka

b)     15.45 – 18:00 w poniedziałki, środy i piątki – sala gimnastyczna

c)     bez ograniczeń czasowych – powierzchnia pod automat z napojami gorącymi.

d)     8.00 – 20.00 w soboty i niedziele  - sale lekcyjne, sala gimnastyczna, stołówka.
Salę gimnastyczną, stołówkę oraz sale lekcyjne wynajmuje się wraz z prawem do wspólnego użytkowania sanitariatów, wody i energii.  

Warunki przetargu:

  1. oferta winna zostać złożona w formie elektronicznej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Dopuszcza się również złożenie ofert w formie papierowej w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:30.
  2. termin składania ofertdo dnia 05.12.2016r., do godziny 15:30,
  3. otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2016r. o godzinie 8:00,
  4. Informacji dotyczących potrzeb i możliwości funkcjonalnych udziela  Pani Maria Grządzielewska - kierownik gospodarczy szkoły pod numerem  telefonu  91 4332924 lub w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Pomieszczenia do wynajęcia można obejrzeć do dnia 05.12.2016r. po  wcześniejszym uzgodnieniu, tel. kontaktowy  91 4332924 lub w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6.      minimalna cena wynajmu jedną godzinę zegarową wynosi:
a) sala gimnastyczna – kwota 50,00 zł/ 60 min. (pięćdziesiąt złotych)  (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i  „jednodniowych” wynajmów),
b) stołówka szkolna -  kwota 60,00 zł/ 60 min. (sześćdziesiąt złotych)  (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i  „jednodniowych” wynajmów),
c) sale lekcyjne -  kwota 30,00 zł/ 60 min. (trzydzieści złotych)  (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i  „jednodniowych” wynajmów),                                           d) powierzchnia pod automat z gorącymi napojami – kwota 300,00 zł/ miesiąc.                                                                                     

  1. Wynajmujący zastrzega sobie prawo jednostronnego podwyższenia czynszu  w sytuacji, gdy Szkoła zostanie płatnikiem podatku VAT.
  2. wynajem pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej nie mającej negatywnego wpływu na działanie Szkoły,
  3. do oferty winny zostać załączone:
    - wypełniony formularz oferty ( załącznik do ogłoszenia ),

oraz kserokopie n/w dokumentów:   
- aktualny (datowany najpóźniej na dzień przed przetargiem) wydruk ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru KRS (ważny 6 m-cy), 
- decyzji  o nadaniu nr NIP i aktualny (datowany najpóźniej na dzień przed przetargiem) wydruk z rejestru REGON,
-  dowodu osobistego ( w przypadku wynajmu osób fizycznych, także wspólników spółek cywilnych ).

Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną, tj. reprezentującą podmiot składający ofertę

  1. kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
    - zaproponowana najwyższa godzinowa wysokość czynszu za wynajem w/w pomieszczeń
    - rodzaj prowadzonej działalności w wynajmowanym pomieszczeniu

Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z tekstem umowy najmu, który nie podlega negocjacjom.

Podmiot lub osoba, która wygra przetarg zobowiązana będzie do podpisania umowy najmu w ustalonym terminie. Umowa najmu zostanie zawarta na czas oznaczony maksymalnie do 3 lat.  

Wyniki przetargu albo informacja o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zostaną opublikowane w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert na tablicy ogłoszeń szkoły na parterze budynku oraz na stronie internetowej  szkoły pod adresem www.sp63.szczecin.pl
Wynajmującemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy zaoferowali tę samą cenę

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienie przetargu w całości lub w części bez podania przyczyn.

 Załączniki (dostępne na stronie www szkoły ) :

1)      formularz ofertowy

2)      wzór umowy najmu


Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Załącznik nr 1 do ogłoszenia

 

FORMULARZ OFERTY

 

Nazwa Oferenta /(imię i nazwisko)

____________________________________________________________________________

Adres:

____________________________________________________________________________

Telefon

____________________________________________________________________________
Fax:

____________________________________________________________________________
Telefon komórkowy

____________________________________________________________________________
E – mail

____________________________________________________________________________
REGON:

____________________________________________________________________________
NIP:

____________________________________________________________________________


Do: Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców  w Szczecinie przy
ul. Grodzkiej 23

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu na: „wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23

 

Ja (imię i nazwisko)

_________________________________________________________________________________

w imieniu własnym/reprezentowanej przeze mnie firmy[*] oświadczam:

 

1.      Zainteresowani jesteśmy wynajmem Sali gimnastycznej/stołówki szkolnej/
sali lekcyjnej/ powierzchni* Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie w następujących terminach:

                ______________________________________________________________________________________________________

2.      Pomieszczenie będzie służyło do prowadzenia zajęć/ innego celu

 _____________________________________________________________________________________________________

3.      Oferujemy czynsz z tytułu najmu brutto _____________zł/za 60 minut/ 45 minut/ miesiąc

4.      Informujemy, że zapoznaliśmy się z treścią ogłoszenia o przetargu i nie wnosimy do niego zastrzeżeń

5.      Dokonaliśmy wizji lokalnej pomieszczeń

6.      Zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy w terminie 14 dni od daty zakończenia postępowania.

 

 

 

Dnia ...........................................

                                                                                                                             ………......................................................

                                                                                                                             /podpis oferenta lub umocow-

                                                                                                                             anych przedstawicieli firmy /



[*] Niepotrzebne skreślić.

 

 

UMOWA NAJMU SAL SZKOLNYCH  nr …../…. (WZÓR)

zawarta w Szczecinie w dniu ………….. r.

 

pomiędzy

Gminą Miasto Szczecin – Szkołą ……………………………….Nr.…. w Szczecinie ul………………., …-….Szczecin, NIP:…………….., REGON: ………… reprezentowaną przez………………………

– Dyrektora Szkoły …………………………….Nr .…..w Szczecinie, na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Szczecin nr ………………………… z dnia …………………….r. 

zwaną dalej „WYNAJMUJĄCYM”,

a

………………………………………………………………………………………………………………..

zwaną/ym dalej „NAJEMCĄ”

 

Niniejsza umowa, zwana dalej Umową, jest zawierana na podstawie § 4 ust. …. Uchwały
Nr  LXIII/1169/06 Rady Miasta Szczecina z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (Dz. U. Woj. Zachodniopom. z 2006 r. Nr 108, poz. 2078; z 2007 r. nr 95, poz. 1677; z 2009 r. Nr 4, poz. 154; z 2010 r. Nr 10, poz. 188; z 2012 r. poz. 1535; z 2015 r., poz. 2447).

 

§ 1

Przedmiot umowy

 

1.    Przedmiotem najmu jest sala nr ………………… położona w budynku Szkoły …………………………Nr ……..w Szczecinie przy ulicy……………., stanowiącym własność Gminy Miasta Szczecin i znajdującym się w dyspozycji Szkoły …………………….Nr …….w Szczecinie.

2. Wynajmujący oddaje, a Najemca bierze w najem salę określoną ust. 1, w stanie technicznym
i z wyposażeniem opisanym Załączniku nr 1 w następujących terminach:

w poniedziałek - w godz. od ……………….. do ……………………

we wtorek        - w godz. od ……………….. do …………………...

w środę            - w godz. od ………………. do ……………………

w czwartek       - w godz. od ………………. do …………………….

w piątek           - w godz. od ………………. do …………………….

w sobotę          - w godz. od ………………. do …………………….

z wyłączeniem dni wolnych od nauki i pracy zgodnie z kalendarzem MEN na rok …./…...

3.    Najemca będzie używał przedmiot najmu w celu ………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………….

4.    Jakakolwiek zmiana celu działalności, określonego w ust. 3, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wynajmującego.

5.    W przypadkach uzasadnionych potrzebami Wynajmującego, dopuszcza się możliwość zmiany zasad najmu określonych w ustępie 1-2 poprzez wskazanie przez personel szkoły innego pomieszczenia dla prowadzenia działalności Najemcy lub przez zmianę terminu prowadzenia jego działalności, informując Najemcę o zmianie odpowiednio wcześniej.

 

§ 2

Wynagrodzenie

 

1.    Ustala się wysokość czynszu najmu za każdą godzinę lekcyjną/ zegarową (45/ 60 min.) na kwotę …………zł  (słownie:……………………………………………………………………) brutto/ netto plus obowiązujący podatek VAT. Kwota obejmuje koszty utrzymania pomieszczenia.

2.    Czynsz płatny będzie miesięcznie w wysokości stanowiącej iloczyn stawki czynszu określonej w § 2 ust. 1 oraz ilości godzin zajęć przypadających w danych miesiącu, określonych na podstawie § 1 ust. 2 umowy.

3.    Najemca zapłaci Wynajmującemu czynsz najmu z góry do dnia 3 każdego miesiąca za miesiąc, za który należna jest płatność, na podstawie faktury wystawionej przez Wynajmującego, na rachunek Wynajmującego prowadzony w banku ……………………nr ………………………… lub                Najemca zapłaci Wynajmującemu czynsz najmu po upływie miesiąca, którego dotyczy najem,
w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury na rachunek Wynajmującego prowadzony w banku ……………………nr …………………………

4.    Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Wynajmującego.

5.    W przypadku, gdy w danym miesiącu zajęcia nie odbędą się z przyczyn leżących po stronie Wynajmującego, rozliczenie czynszu za ten miesiąc nastąpi na podstawie faktury korygującej( przy czynszu płatnym z góry).

6.    W przypadku opóźnienia w zapłacie ww. należności Wynajmujący ma prawo naliczyć odsetki ustawowe.

7.    Wyłącza się prawo do dokonywania przez Najemcę jakichkolwiek potrąceń własnych wierzytelności lub nabytych wierzytelności z wierzytelnościami Wynajmującego.

8.    W przypadku używania przedmiotu najmu bez tytułu prawnego Najemca zapłaci wynagrodzenie
za bezumowne korzystanie w kwocie odpowiadającej 2-krotnej wysokości czynszu, określonego w ust. 1 za każdy miesiąc. 

9.    Wynajmujący oświadcza, a Najemca przyjmuje do wiadomości, że z uwagi na konieczność zmiany przez Wynajmującego sposobu rozliczeń VAT, od dnia 01.01.2017 r. zasady fakturowania ulegną zmianie:

a)      Do 31.12.2016 r. rachunki wystawiane przez Wynajmującego będą zawierały następujące dane:

Sprzedawca:    Szkoła Podstawowa Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców

           Ul. Grodzka 23,

          70-543 Szczecin,

           NIP: 8511989921,

b)   Od 01.01.2017 r. faktury wystawiane przez Wynajmującego będą zawierały następujące dane:

Sprzedawca:    Gmina Miasto Szczecin

                              Pl. Armii Krajowej 1

                              70-456 Szczecin

                                   NIP: 851-030-94-10

Wystawca:       Szkoła Podstawowa Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego           Marynarzy i Portowców

           Ul. Grodzka 23,

           70-543 Szczecin.

 

§ 3

Prawa i obowiązki stron

 

1.    Najemca oświadcza, że przedmiot najmu jest w stanie przydatnym do umówionego użytku.

2.    Wynajmujący zobowiązany jest do:

1)    udostępniania przedmiotu najmu w stanie przydatnym do użytku i utrzymywania go w takim stanie przez cały okres obowiązywania umowy, poprzez zapewnienie m.in. sprawnego działania istniejących instalacji w budynku, umożliwiających Najemcy korzystanie z oświetlenia
i ogrzewania,

2)    zapewnienia dla Najemcy oraz osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z jego działalnością – dostępu do pomieszczeń sanitarnych oraz korzystania z wody i sanitariatów.

3.    Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wyłączenia i przerwy w dostawach energii, ogrzewania, łączności i innych mediów spowodowane przyczynami niezależnymi od Wynajmującego, działaniem siły wyższej.

4.  Najemca zobowiązany jest do:

1)    używania przedmiotu najmu w sposób zgodny z celem określonym w niniejszej umowie,

2)    utrzymania w należytym porządku i czystości używanych pomieszczeń i urządzeń będących
na wyposażeniu przedmiotu najmu,

3)    przestrzegania przepisów dotyczących bhp i p.poż., porządkowych i innych związanych
z korzystaniem
z wynajmowanych pomieszczeń i prowadzoną działalnością;

4)    niezwłocznego informowania Wynajmującego o naprawach obciążających Wynajmującego,

5)    przestrzegania regulaminów korzystania z obiektu obowiązujących u Wynajmującego oraz zaznajomienia z nim osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z działalnością  Najemcy.

5. Najemca nie może oddawać przedmiotu najmu osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo
 w podnajem.

6.    W przypadku, gdy przed wpuszczeniem do sali osób trzecich, na rzecz których prowadzona jest działalność określona w § 1 ust. 3, Najemca stwierdzi, że stan sali nie odpowiada stanowi technicznemu i wyposażenia opisanemu w Załączniku nr 1, zobowiązany jest on do niezwłocznego powiadomienia
o tym fakcie Wynajmującego ze wskazaniem różnic w stanie przedmiotu najmu. Brak informacji
o różnicach skutkuje przyjęciem, że sala i jej wyposażenie odpowiada stanowi opisanemu
w Załączniku nr 1.

7.    Dla zabezpieczenia czynszu oraz świadczeń dodatkowych, z którymi Najemca zalega nie dłużej niż rok, przysługuje Wynajmującemu ustawowe prawo zastawu na rzeczach ruchomych najemcy wniesionych do przedmiotu najmu.

 

§ 4

 

1.       Wynajmujący nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pozostawione mienie Najemcy lub osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z jego działalnością, ani za nieszczęśliwe zdarzenia, szkody osobowe czy materialne dotyczące ww. osób, które wystąpiły w trakcie korzystania przez nie
z przedmiotu najmu.

2.       Zajęcia prowadzona przez Najemcę nie są związane z zajęciami Wynajmującego.

3.       Do zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom zajęć organizowanych w lokalu Wynajmującego zobowiązany jest Najemca.

 

§ 5

Czas obowiązywania umowy

 

Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj.  od dnia ……………r. do dnia………………r. 

 

§ 6

Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy

 

1.         Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu najmu wyrządzone przez Najemcę, osoby działające w jego imieniu lub osoby trzecie używające przedmiotu najmu w związku z działalnością Najemcy.

2.         Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wyposażenie sali, o której mowa w § 1 ust. 1 i 5
w trakcie prowadzenia przez niego zajęć.

3.         W przypadku powstania w przedmiocie najmu zniszczeń lub uszkodzeń, przekraczających normalne zużycie lokalu, Najemca zobowiązany będzie do zapłaty Wynajmującemu kosztów ich usunięcia bądź przywrócenia lokalu do właściwego stanu. Wybór sposobu zaspokojenia roszczeń należy do Dyrektora jednostki oświatowej.

4.         W przypadku niezapłacenia w terminie określonym w § 2 ust. 3 należności wynikającej z faktury, Wynajmujący ma prawo nie dopuścić do korzystania przez Najemcę z przedmiotu najmu do czasu uregulowania należności. W takim przypadku Najemca zobowiązany jest do zapłaty całego należnego czynszu w wysokości określonej na podstawie § 2 ust. 2.

 

§ 7

Warunki wypowiedzenia i rozwiązania umowy

 

1.         Umowa może zostać w każdym czasie rozwiązana na podstawie porozumienia stron.

2.         Każda ze stron może wypowiedzieć umowę najmu z ważnej przyczyny z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia.

3.         Wynajmujący może wypowiedzieć najem z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia w sytuacji, gdy okaże się, że zajmowana przez najemcę powierzchnia niezbędna jest do realizacji celów statutowych jednostki, których nie mógł przewidzieć w dacie zawarcia umowy.

4.         Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, gdy Najemca: 

1)    korzysta z przedmiotu najmu w sposób sprzeczny z umową lub przeznaczeniem i mimo upomnienia nie przestaje z niego korzystać w taki sposób,

2)    zaniedbuje przedmiot najmu do tego stopnia, że zostaje on narażony na uszkodzenie,

3)    dopuszcza się zwłoki z zapłatą czynszu co najmniej za dwa pełne okresy płatności -  jednak
po wcześniejszym uprzedzeniu przez Wynajmującego na piśmie o swoim zamiarze i udzieleniu dodatkowego miesięcznego terminu do zapłaty zaległego czynszu, 

4)    odda pomieszczenia będące przedmiotem najmu osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo
w podnajem.

5.         Po zakończeniu umowy Najemca zobowiązany jest zwrócić przedmiot najmu w stanie niepogorszonym, uwzględniając stan z daty przekazania pomieszczeń przez Wynajmującego, określony w Załączniku nr 1.

 

§ 8

 

Strony ustalają, że w przypadku podjęcia przez Radę Miasta Szczecin uchwały dotyczącej zmiany zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi, umowa niniejsza ulegnie zmianie w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zasad wynikających z przedmiotowej uchwały od dnia jej obowiązywania.

 

§ 9

 

1.    Niniejsza umowa stanowi informację publiczną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej i podlega udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ww. ustawie.

lub w przypadku umów zawieranych z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej: 

11. „Niniejsza umowa oraz dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska strony, z którą Gmina Miasto Szczecin zawarła umowę, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej i podlegają udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ww. ustawie”

2.  Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z umową. Najemcy przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawienia i kontroli przetwarzania. 

 

§ 10

Postanowienia końcowe

 

1.    Strony wskazują następujące osoby do kontaktów w ramach realizacji Umowy:

a.     ze strony Wynajmującego

- w sprawach księgowych: …………………………...tel. ……………..   e-mail …………….. 

- w sprawach organizacyjnych: ………………………tel. ……………..   e-mail …………….. 

b.    ze strony Najemcy ……………………………………tel. ……………..   e-mail …………….. 

Zmiana osób wskazanych w ust. 1 powinna być dokonana w formie pisemnej i nie będzie traktowana jak zmiana Umowy.

2.    Strony zastrzegają następujące adresy dla doręczeń:

a.         Wynajmujący : ….-…. ……., ul….., tel./fax (….), e-mail: …….

b.         Najemca: ………..-…. ……., ul….., tel./fax (….),e-mail: …….

3.    Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania na piśmie o każdej zmianie adresu. Powiadamianie jest skuteczne pod warunkiem wysłania go listem poleconym lub dostarczenia pocztą kurierską lub doręczenia osobistego.

4.    Wszelkie pisma, wezwania i oświadczenia kierowane na ostatni znany adres Stron ustalony zgodnie
z postanowieniami ust. 2–3 będą uważane za skutecznie doręczone.

5.    Wszelkie zmiany Umowy, a także wszelkie oświadczenia, wezwania, zezwolenia,uzgodnienia
i powiadomienia kierowane do drugiej Strony wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

6.    Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania.

7.    Załączniki do Umowy stanowią jej integralną część.

8.    W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

9.    Ewentualne   spory   powstałe   przy   wykonywaniu   umowy   rozstrzygać  będzie  Sąd powszechny właściwy dla siedziby Wynajmującego.

10.Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron, z których każdy po odczytaniu i zaparafowaniu podpisano.

 

 

WYNAJMUJĄCY                                                                        NAJEMCA

………………………………………                             ………………………………………

 

 

Załączniki:

1. Opis stanu technicznego i wyposażenia sali.