Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 63 z Oddziałam Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Szkole Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi
znajdują się na stronie internetowej pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w zakładce "Rodzice"
Ogłoszenie tablicowe Nr 1/2018 z dnia 20 sierpnia 2018 r.
o przetargu pisemnym nieograniczonym na wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi Szczecinie ul. Grodzka 23
Działając w oparciu o przepisy Uchwały Rady Miasta Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (z późn. zm.: Uchwała Rady Miasta Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r., Uchwała Rady Miasta Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r., Uchwała Rady Miasta Nr XLI/1025/09 z dnia 23 listopada 2009 r., Uchwała Rady Miasta Nr XIX/530/12z dnia 4 czerwca 2012 r., Uchwała Rady Miasta Nr VIII/128/15 z dnia 26 maja 2015 r.) Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23 (SP63zOI)ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wynajem następujących pomieszczeń, ujętych w wykazie pomieszczeń przeznaczonych do oddania w najem opublikowanym w dniu 12.07.2018 r. na stronie www.sp63.szczecin.pl oraz wywieszonym na tablicy ogłoszeń w siedzibie SP63zOI ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin:
- sali gimnastycznej o pow. 171 m2
- stołówki szkolnej (bez zaplecza kuchennego)o pow. 79,11 m2
- 14 sal lekcyjnych (o numerach: 3, 18, 19, 20, 21, 22, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39) o pow. od 50 m² do 55 m²
znajdujących się na terenie szkoły z przeznaczeniem na prowadzenie działalności edukacyjnej / szkoleniowej itp., w godzinach:
- 15:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku - sale lekcyjne nr: 31-34,
- 17:00 – 19:00 od poniedziałku do piątku – sale lekcyjne nr 3,18-22, 36-39
- 17:00 – 19:00 w piątki – sala gimnastyczna,
- 00 – 20.00 w soboty i niedziele - sale lekcyjne, sala gimnastyczna, stołówka.
Salę gimnastyczną, stołówkę oraz sale lekcyjne wynajmuje się wraz z prawem do wspólnego użytkowania sanitariatów, wody i energii.
Warunki przetargu:
- złożenie (najpóźniej wraz z ofertą) dowodu wpłaty wadium w kwocie 200 zł (dwieście złotych). Wadium należy wpłacać najpóźniej do dnia 17.09.2018 r. na rachunek bankowy PKO BP 92102047950000940202782837. Decyduje data wpływu środków na konto SP63zOI. Wadium osoby wygrywającej przetarg zalicza się na poczet czynszu. Zwrot wadium osobom, które nie wygrały przetargu nastąpi w ciągu 7 dni od dnia przetargu przekazem bankowym na wskazane konto. W razie uchylenia się osoby wygrywającej przetarg od podpisania umowy, wadium nie podlega zwrotowi.
- oferta winna zostać złożona w formie elektronicznej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Dopuszcza się również złożenie ofert w formie papierowej w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:30.
- termin składania ofert – do dnia 17.09.2018r., do godziny 15:30,
- otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.09.2018r. o godzinie 8:00,
- Informacji dotyczących potrzeb i możliwości funkcjonalnych udziela Kierownik gospodarczy szkoły pod numerem telefonu 91 4332924 lub w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Pomieszczenia do wynajęcia można obejrzeć do dnia 14.09.2018r. po wcześniejszym uzgodnieniu, tel. kontaktowy 91 4332924 lub w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- minimalna cena wynajmu jedną godzinę zegarową wynosi:
a) sala gimnastyczna – kwota 70,00 zł/ 60 min. (siedemdziesiąt złotych) (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i „jednodniowych” wynajmów),
b) stołówka szkolna - kwota 70,00 zł/ 60 min. (siedemdziesiąt złotych) (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i „jednodniowych” wynajmów),
c) sale lekcyjne - kwota 50,00 zł/ 60 min. (pięćdziesiąt złotych) (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i „jednodniowych” wynajmów). - Wynajmujący zastrzega sobie prawo jednostronnego podwyższenia czynszu w sytuacji, gdy wzrośnie stawka podatku VAT.
- Wynajem pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej nie mającej negatywnego wpływu na działalność Szkoły,
- do oferty winny zostać załączone:
- wypełniony formularz oferty ( załącznik do ogłoszenia ),
oraz kserokopie n/w dokumentów:
- aktualny (datowany najpóźniej na dzień przed przetargiem) wydruk ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru KRS (ważny 6 m-cy),
- decyzji o nadaniu nr NIP i aktualny (datowany najpóźniej na dzień przed przetargiem) wydruk z rejestru REGON,
- dowodu osobistego ( w przypadku wynajmu osób fizycznych, także wspólników spółek cywilnych ).
Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną, tj. reprezentującą podmiot składający ofertę
- kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
- zaproponowana najwyższa godzinowa wysokość czynszu za wynajem w/w pomieszczeń
- rodzaj prowadzonej działalności w wynajmowanym pomieszczeniu
Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z tekstem umowy najmu, który nie podlega negocjacjom.
Podmiot lub osoba, która wygra przetarg zobowiązana będzie do podpisania umowy najmu w ustalonym terminie. Umowa najmu zostanie zawarta na czas oznaczony maksymalnie do 3 lat.
Wyniki przetargu albo informacja o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zostaną opublikowane w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert na tablicy ogłoszeń szkoły na parterze budynku oraz na stronie internetowej szkoły pod adresem www.sp63.szczecin.pl
Wynajmującemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy zaoferowali tę samą cenę
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienie przetargu w całości lub w części bez podania przyczyn.
Załączniki (dostępne na stronie www szkoły ) :
- formularz ofertowy
- wzór umowy najmu
- załącznik nr 1 do umowy najmu
UMOWA NAJMU SAL SZKOLNYCH nr SP63zOI/221/ ……………..
zawarta w Szczecinie w dniu ………….. r.
pomiędzy Gminą Miasto Szczecin pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin NIP 8510309410 (Sprzedawcą) – Szkołą Podstawową Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie, ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin (Wystawcą), reprezentowaną przez Joannę Połeć-Trusiuk – Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie, na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Szczecin nr WO-I.0052.1.725.2015.AW z dnia 17 września 2015 r.
zwaną dalej „WYNAJMUJĄCYM”,
a
………………………………………………………………………………………………………………..
zwaną/ym dalej „NAJEMCĄ”
Niniejsza umowa, zwana dalej Umową, jest zawierana na podstawie § 4 ust. 1 Uchwały
Nr LXIII/1169/06 Rady Miasta Szczecina z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (Dz. U. Woj. Zachodniopom. z 2006 r. Nr 108, poz. 2078; z 2007 r. nr 95, poz. 1677; z 2009 r. Nr 4, poz. 154; z 2010 r. Nr 10, poz. 188; z 2012 r. poz. 1535; z 2015 r., poz. 2447).
- 1
Przedmiot umowy
- Przedmiotem najmu jest sala ………….. położona w budynku Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie przy ulicy Grodzkiej 23, stanowiącym własność Gminy Miasta Szczecin i znajdującym się w dyspozycji Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie.
- Wynajmujący oddaje, a Najemca bierze w najem salę określoną ust. 1, w stanie technicznym
i z wyposażeniem opisanym Załączniku nr 1 w następujących terminach:
w ………….. – w godz. od …….. do …………
w ………….. - w godz. od …….. do …………
z wyłączeniem dni wolnych od nauki i pracy zgodnie z kalendarzem MEN na rok 2018/2019
- Najemca będzie używał przedmiot najmu w celu ………………………………………………………..
- Jakakolwiek zmiana celu działalności, określonego w ust. 3, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wynajmującego.
- W przypadkach uzasadnionych potrzebami Wynajmującego, dopuszcza się możliwość zmiany zasad najmu określonych w ustępie 1-2 poprzez wskazanie przez personel szkoły innego pomieszczenia dla prowadzenia działalności Najemcy lub przez zmianę terminu prowadzenia jego działalności, informując Najemcę o zmianie odpowiednio wcześniej.
- 2
Wynagrodzenie i zabezpieczenie
- Ustala się wysokość czynszu najmu brutto za każdą godzinę zegarową (60 min.) na kwotę ……. zł (słownie: ………………………………………… ). Kwota obejmuje koszty utrzymania pomieszczenia.
- Czynsz płatny będzie miesięcznie w wysokości stanowiącej iloczyn stawki czynszu określonej w § 2 ust. 1 oraz ilości godzin zegarowych zajęć przypadających w danych miesiącu, określonych na podstawie § 1 ust. 2 umowy.
- Najemca zapłaci Wynajmującemu czynsz najmu po upływie miesiąca, którego dotyczy najem,
w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury VAT na konto Wynajmującego prowadzone w banku PKO BP Oddział I w Szczecinie nr 92 1020 4795 0000 9402 0278 2837. - Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Wynajmującego.
- W przypadku, gdy w danym miesiącu zajęcia nie odbędą się z przyczyn leżących po stronie Wynajmującego, rozliczenie czynszu za ten miesiąc nastąpi na podstawie faktury korygującej
- W przypadku opóźnienia w zapłacie ww. należności Wynajmujący ma prawo naliczyć odsetki ustawowe.
- Wyłącza się prawo do dokonywania przez Najemcę jakichkolwiek potrąceń własnych wierzytelności lub nabytych wierzytelności z wierzytelnościami Wynajmującego.
- W przypadku używania przedmiotu najmu bez tytułu prawnego Najemca zapłaci wynagrodzenie
za bezumowne korzystanie w kwocie odpowiadającej 2-krotnej wysokości czynszu, określonego
w ust. 1 za każdy miesiąc.
- 3
Prawa i obowiązki stron
- Najemca oświadcza, że przedmiot najmu jest w stanie przydatnym do umówionego użytku.
- Wynajmujący zobowiązany jest do:
- udostępniania przedmiotu najmu w stanie przydatnym do użytku i utrzymywania go w takim stanie przez cały okres obowiązywania umowy, poprzez zapewnienie m.in. sprawnego działania istniejących instalacji w budynku, umożliwiających Najemcy korzystanie z oświetlenia
i ogrzewania, - zapewnienia dla Najemcy oraz osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z jego działalnością – dostępu do pomieszczeń sanitarnych oraz korzystania z wody i sanitariatów.
- udostępniania przedmiotu najmu w stanie przydatnym do użytku i utrzymywania go w takim stanie przez cały okres obowiązywania umowy, poprzez zapewnienie m.in. sprawnego działania istniejących instalacji w budynku, umożliwiających Najemcy korzystanie z oświetlenia
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wyłączenia i przerwy w dostawach energii, ogrzewania, łączności i innych mediów spowodowane przyczynami niezależnymi od Wynajmującego, działaniem siły wyższej.
- Najemca zobowiązany jest do:
- używania przedmiotu najmu w sposób zgodny z celem określonym w niniejszej umowie,
- utrzymania w należytym porządku i czystości używanych pomieszczeń i urządzeń będących
na wyposażeniu przedmiotu najmu, - przestrzegania przepisów dotyczących bhp i p.poż., porządkowych i innych związanych
z korzystaniem z wynajmowanych pomieszczeń i prowadzoną działalnością; - niezwłocznego informowania Wynajmującego o naprawach obciążających Wynajmującego,
- przestrzegania regulaminów korzystania z obiektu obowiązujących u Wynajmującego oraz zaznajomienia z nim osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z działalnością
- Najemca nie może oddawać przedmiotu najmu osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo
w podnajem. - W przypadku, gdy przed wpuszczeniem do sali osób trzecich, na rzecz których prowadzona jest działalność określona w § 1 ust. 3, Najemca stwierdzi, że stan sali nie odpowiada stanowi technicznemu i wyposażenia opisanemu w Załączniku nr 1, zobowiązany jest on do niezwłocznego powiadomienia
o tym fakcie Wynajmującego ze wskazaniem różnic w stanie przedmiotu najmu. Brak informacji
o różnicach skutkuje przyjęciem, że sala i jej wyposażenie odpowiada stanowi opisanemu
w Załączniku nr 1. - Dla zabezpieczenia czynszu oraz świadczeń dodatkowych, z którymi Najemca zalega nie dłużej niż rok, przysługuje Wynajmującemu ustawowe prawo zastawu na rzeczach ruchomych najemcy wniesionych do przedmiotu najmu.
- 4
- Wynajmujący nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pozostawione mienie Najemcy lub osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z jego działalnością, ani za nieszczęśliwe zdarzenia, szkody osobowe czy materialne dotyczące ww. osób, które wystąpiły w trakcie korzystania przez nie
z przedmiotu najmu. - Zajęcia prowadzone przez Wynajmującego nie są związane z zajęciami Najemcy.
- Do zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom zajęć organizowanych w lokalu Wynajmującego zobowiązany jest Najemca.
- 5
Czas obowiązywania umowy
Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. ……………………………………………………………...
- 6
Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy
- Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu najmu wyrządzone przez Najemcę, osoby działające w jego imieniu lub osoby trzecie używające przedmiotu najmu w związku z działalnością Najemcy.
- Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wyposażenie sali, o której mowa w § 1 ust. 1 i 5
w trakcie prowadzenia przez niego zajęć. - W przypadku powstania w przedmiocie najmu zniszczeń lub uszkodzeń, przekraczających normalne zużycie lokalu, Najemca zobowiązany będzie do zapłaty Wynajmującemu kosztów ich usunięcia bądź przywrócenia lokalu do właściwego stanu. Wybór sposobu zaspokojenia roszczeń należy do Dyrektora jednostki oświatowej.
- W przypadku niezapłacenia w terminie określonym w § 2 ust. 3 należności wynikającej z faktury, Wynajmujący ma prawo nie dopuścić do korzystania przez Najemcę z przedmiotu najmu do czasu uregulowania należności. W takim przypadku Najemca zobowiązany jest do zapłaty całego należnego czynszu w wysokości określonej na podstawie § 2 ust. 2
- 7
Warunki wypowiedzenia i rozwiązania umowy
- Umowa może zostać w każdym czasie rozwiązana na podstawie porozumienia stron.
- Każda ze stron może wypowiedzieć umowę najmu z ważnej przyczyny z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia.
- Wynajmujący może wypowiedzieć najem z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia w sytuacji, gdy okaże się, że zajmowana przez najemcę powierzchnia niezbędna jest do realizacji celów statutowych jednostki, których nie mógł przewidzieć w dacie zawarcia umowy.
- Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, gdy Najemca:
- korzysta z przedmiotu najmu w sposób sprzeczny z umową lub przeznaczeniem i mimo upomnienia nie przestaje z niego korzystać w taki sposób,
- zaniedbuje przedmiot najmu do tego stopnia, że zostaje on narażony na uszkodzenie,
- dopuszcza się zwłoki z zapłatą czynszu co najmniej za dwa pełne okresy płatności - jednak
po wcześniejszym uprzedzeniu przez Wynajmującego na piśmie o swoim zamiarze i udzieleniu dodatkowego miesięcznego terminu do zapłaty zaległego czynszu, - odda pomieszczenia będące przedmiotem najmu osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo
w podnajem.
- Po zakończeniu umowy Najemca zobowiązany jest zwrócić przedmiot najmu w stanie niepogorszonym, uwzględniając stan z daty przekazania pomieszczeń przez Wynajmującego, określony w Zał. nr 1.
- 8
Strony ustalają, że w przypadku podjęcia przez Radę Miasta Szczecin uchwały dotyczącej zmiany zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi, umowa niniejsza ulegnie zmianie w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zasad wynikających z przedmiotowej uchwały od dnia jej obowiązywania.
- 9
- Niniejsza umowa stanowi informację publiczną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej i podlega udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ww. ustawie. - Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z umową. Najemcy przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawienia i kontroli przetwarzania.
- 10
Postanowienia końcowe
- Strony wskazują następujące osoby do kontaktów w ramach realizacji Umowy:
- ze strony Wynajmującego
- w sprawach księgowych: Główna Księgowa tel. 91 489-11-55 e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w sprawach organizacyjnych: Kierownik gospodarczy tel. 91 433-29-24, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- ze strony Najemcy ………………………….. tel. …………….. e-mail ………………………..
Zmiana osób wskazanych w ust. 1 powinna być dokonana w formie pisemnej i nie będzie traktowana jak zmiana Umowy.
- Strony zastrzegają następujące adresy dla doręczeń:
- Wynajmujący : 70-543 Szczecin, ul. Grodzka 23, tel./fax (91 4332924), e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Najemca: ………………………………., tel./fax (….),e-mail: …………………………………….
- Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania na piśmie o każdej zmianie adresu. Powiadamianie jest skuteczne pod warunkiem wysłania go listem poleconym lub dostarczenia pocztą kurierską lub doręczenia osobistego.
- Wszelkie pisma, wezwania i oświadczenia kierowane na ostatni znany adres Stron ustalony zgodnie
z postanowieniami ust. 2–3 będą uważane za skutecznie doręczone. - Wszelkie zmiany Umowy, a także wszelkie oświadczenia, wezwania, zezwolenia, uzgodnienia
i powiadomienia kierowane do drugiej Strony wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. - Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania.
- Załączniki do Umowy stanowią jej integralną część.
- W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Ewentualne spory powstałe przy wykonywaniu umowy rozstrzygać będzie Sąd powszechny właściwy dla siedziby Wynajmującego.
- Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron, z których każdy po odczytaniu i zaparafowaniu podpisano.
WYNAJMUJĄCY NAJEMCA
……………………………………… ………………………………………
Załączniki:
- Opis stanu technicznego i wyposażenia sali.
Załącznik nr 1 do ogłoszenia
FORMULARZ OFERTY
Nazwa Oferenta /(imię i nazwisko)
____________________________________________________________________________
Adres:
____________________________________________________________________________
Telefon
____________________________________________________________________________
Fax:
____________________________________________________________________________
Telefon komórkowy
____________________________________________________________________________
E – mail
____________________________________________________________________________
REGON:
____________________________________________________________________________
NIP:
____________________________________________________________________________
Do: Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie przy
ul. Grodzkiej 23
W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu na: „wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23
Ja (imię i nazwisko)
_________________________________________________________________________________
w imieniu własnym/reprezentowanej przeze mnie firmy[*] oświadczam:
- Zainteresowani jesteśmy wynajmem sali gimnastycznej/stołówki szkolnej/
sali lekcyjnej* Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie w następujących terminach:
______________________________________________________________________________________________________
- Pomieszczenie będzie służyło do prowadzenia zajęć/ innego celu
_____________________________________________________________________________________________________
- Oferujemy czynsz z tytułu najmu brutto _____________ zł/za 60 minut
- Informujemy, że zapoznaliśmy się z treścią ogłoszenia o przetargu i nie wnosimy do niego zastrzeżeń
- Dokonaliśmy wizji lokalnej pomieszczeń
- Zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy w terminie 14 dni od daty zakończenia postępowania.
Dnia ...........................................
………......................................................
/podpis oferenta lub umocow-
anych przedstawicieli firmy /
[*] Niepotrzebne skreślić.
Załącznik nr 1
OPIS STANU TECHNICZNEGO I WYPOSAŻENIA
Sali nr ……………………. w Szkole Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23
- Sala nr o powierzchni użytkowej …………………. m2, z wydzielony ścianami, zlokalizowana na ………………………………………………budynku Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców, ul. Grodzka 23 w Szczecinie
- 2. Opis wyposażeni
Wyszczególnienie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uwagi: