4A sala 4B sala 4C sala
  PONIEDZIAŁEK 1 08:00-08:45 Technika 20 Przyroda 19 Matematyka 38
  2 08:55-09:40 Przyroda 19 Język Polski 21 Język Polski 37
  3 09:55-10:40 Język Polski 20 W-F 28 Przyroda 18
  4 10:50-11:35 W-F 39 Matematyka 38 W-F 28
  5 11:45-12:30 Matematyka 24 Język angielski (gr.1) 4 Religia 20
  6 12:50-13:35 Język angielski (gr.1) 3        
  7 13:50-13:35            
  8 14:45-15:30            
  9              
  10              
                   
  WTOREK 1 08:00-08:45 J. angielski EUROKLASA 19 J. angielski EUROKLASA 19 Język Polski 22
  2 08:55-09:40 j. angielski (gr.2) 21 j. angielski (gr.2) 21 Muzyka 20
  3 09:55-10:40 informatyka (gr. 2) 29 J. angielski (gr. 1)/ Informatyka (gr.2) 3 29 Język niemiecki 21
  4 10:50-11:35 Matematyka 38 W-F 39 Matematyka 37
  5 11:45-12:30 Język Polski 36 Religia 31 W-F 28
  6 12:50-13:35 W-F 39 Język Polski 22 Plastyka 20
  7 13:50-14:35 Religia 38 Godzina Wychowawcza 23    
  8 14:45-15:30            
  9              
  10              
                   
  ŚRODA 1 08:00-08:45 ______   Język Polski 37 ______  
  2 08:55-09:40 Język angielski (gr.2) 19 Informatyka (gr.1)/ J.angielski (gr.2) 29 19 ______  
  3 09:55-10:40 Język Polski 22 Muzyka 36 ______  
  4 10:50-11:35 W-F 28 Matematyka 36 W-F 39
  5 11:45-12:30 Plastyka 20 J. angielski (gr.1) 4 Matematyka 36
  6 12:50-13:35 Matematyka 38     J. niemiecki 21
  7 13:50-13:35 Godzina Wychowawcza 38     Język Polski 22
  8 14:45-15:30         Godzina Wychowawcza 21
  9              
  10              
                   
  CZWARTEK 1 08:00-08:45 ______   ______   J.niemiecki 21
  2 08:55-09:40 J.angielski (gr.1) 19 ______   Język Polski 37
  3 09:55-10:40 Informatyka (gr.1)/ J.angielski (gr.2) 29 21 J.angielski (gr.2) 21 W-F 28
  4 10:50-11:35 Język Polski 22 W-F 39 Matematyka 36
  5 11:45-12:30 W-F 28 Matematyka 36 Informatyka 29
  6 12:50-13:35 Matematyka 38 Język Polski 22 Technika 20
  7 13:50-13:35     Technika 20 J.niemiecki EUROKLASA  
  8 14:45-15:30     Religia 21    
  9              
  10              
                   
  PIĄTEK 1 08:00-08:45 ______   Język Polski 22 Historia 19
  2 08:55-09:40 J.angielski (gr.1) 3 Plastyka 36 Język Polski 37
  3 09:55-10:40 Historia 18 Historia 19 Przyroda 21
  4 10:50-11:35 Przyroda 36 W-F 28 Religia 29
  5 11:45-12:30 Muzyka 20 Matematyka 36 J.niemiecki EUROKLASA 29
  6 12:50-13:35 Język Polski 22 Przyroda 23    
  7 13:50-13:35 Religia 38        
  8 14:45-15:30            
  9              
  10              

 

  1A sala 1B sala 2A sala 3A sala
  PONIEDZIAŁEK 1 08:00-08:45 W-F 39 W-F 28 Edukacja muzyczna 36 _________  
  2 08:55-09:40 Język angielski 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Zajęcia komputerowe 29
  3 09:55-10:40 Edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  4 10:50-11:35 Edukacja wczesnoszkolna 33 Religia 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  5 11:45-12:30         Religia 34 Język angielski 31
  6 12:50-13:35             Gimnastyka Korekcyjna 39
  7 13:50-13:35                
  8 14:45-15:30                
  9                  
  10                  
  WTOREK 1 08:00-08:45 Edukacja wczesnoszkolna 33 Język angielski 32 Edukacja informatyczna 29 Edukacja muzyczna 36
  2 08:55-09:40 Edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 W-F 39
  3 09:55-10:40 Edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  4 10:50-11:35 Edukacja plastyczna 33 Edukacja plastyczna 32 Język niemiecki 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  5 11:45-12:30 Gimnastyka korekcyjna 39 Gimnastyka korekcyjna 39 Religia 34    
  6 12:50-13:35                
  7 13:50-14:35                
  8 14:45-15:30                
  9                  
  10                  
  ŚRODA 1 08:00-08:45 Edukacja muzyczna 29 Edukacja informatyczna 29 W-F 39 W-F 28
  2 08:55-09:40 Edukacja wczesnoszkolna 33 W-F 32 Edukacja plastyczna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  3 09:55-10:40 Edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  4 10:50-11:35 Język angielski 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  5 11:45-12:30 Religia 33     Język niemiecki 34 Język angielski 31
  6 12:50-13:35                
  7 13:50-13:35                
  8 14:45-15:30                
  9                  
  10                  
  CZWARTEK 1 08:00-08:45 W-F 39 Edukacja muzyczna 36 Edukacja wczesnoszkolna 34 _______  
  2 08:55-09:40 Edukacja informatyczna 29 Edukacja wczesnoszkolna 32 W-F 28 Edukacja wczesnoszkolna 31
  3 09:55-10:40 Edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  4 10:50-11:35 Edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  5 11:45-12:30 Edukacja wczesnoszkolna 33 Religia 32     Edukacja wczesnoszkolna 31
  6 12:50-13:35             Religia 31
  7 13:50-13:35                
  8 14:45-15:30                
  9                  
  10                  
  PIĄTEK 1 08:00-08:45 W-F 28 Język angielski 32 W-F 39 Edukacja plastyczna 36
  2 08:55-09:40 edukacja wczesnoszkolna 33 W-F 39 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  3 09:55-10:40 edukacja wczesnoszkolna 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 Edukacja wczesnoszkolna 31
  4 10:50-11:35 Religia 33 Edukacja wczesnoszkolna 32 Edukacja wczesnoszkolna 34 W-F 39
  5 11:45-12:30     Edukacja wczesnoszkolna 32 Gimnastyka Korekcyjna 39 Religia 31
  6 12:50-13:35                
  7 13:50-13:35                
  8 14:45-15:30                
  9                  
  10                  

 

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 63 z Oddziałam Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Szkole Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi 
znajdują się na stronie internetowej pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w zakładce "Rodzice"

 

Ogłoszenie tablicowe Nr 1/2018 z dnia 20 sierpnia 2018 r.

o przetargu pisemnym nieograniczonym na wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi Szczecinie ul. Grodzka 23

Działając w oparciu o przepisy Uchwały Rady Miasta Szczecin Nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (z  późn. zm.: Uchwała Rady Miasta  Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r.,  Uchwała Rady Miasta Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r., Uchwała Rady Miasta Nr XLI/1025/09 z dnia 23 listopada 2009 r., Uchwała Rady Miasta Nr XIX/530/12z dnia 4 czerwca 2012 r., Uchwała Rady Miasta Nr VIII/128/15 z dnia 26 maja 2015 r.)  Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23 (SP63zOI)ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na wynajem następujących pomieszczeń, ujętych w wykazie pomieszczeń przeznaczonych do oddania w najem opublikowanym w dniu 12.07.2018 r. na stronie www.sp63.szczecin.pl oraz wywieszonym na tablicy ogłoszeń w siedzibie SP63zOI ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin:

  • sali gimnastycznej o pow. 171 m2
  • stołówki szkolnej (bez zaplecza kuchennego)o pow. 79,11 m2
  • 14 sal lekcyjnych (o numerach: 3, 18, 19, 20, 21, 22, 31, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39)  o pow. od 50 m² do 55 m²

znajdujących się na terenie  szkoły z przeznaczeniem na prowadzenie działalności edukacyjnej / szkoleniowej itp., w godzinach:  

  1. 15:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku  - sale lekcyjne nr: 31-34,
  2. 17:00 – 19:00 od poniedziałku do piątku – sale lekcyjne nr 3,18-22, 36-39
  3. 17:00 – 19:00 w piątki – sala gimnastyczna,
  4. 00 – 20.00 w soboty i niedziele  - sale lekcyjne, sala gimnastyczna, stołówka.
    Salę gimnastyczną, stołówkę oraz sale lekcyjne wynajmuje się wraz z prawem do wspólnego użytkowania sanitariatów, wody i energii.

Warunki przetargu:

  1. złożenie (najpóźniej wraz z ofertą) dowodu wpłaty wadium w kwocie 200 zł (dwieście złotych). Wadium należy wpłacać najpóźniej do dnia 17.09.2018 r. na rachunek bankowy PKO BP 92102047950000940202782837. Decyduje data wpływu środków na konto SP63zOI. Wadium osoby wygrywającej przetarg zalicza się na poczet czynszu. Zwrot wadium osobom, które nie wygrały przetargu nastąpi w ciągu 7 dni od dnia przetargu przekazem bankowym na wskazane konto. W razie uchylenia się osoby wygrywającej przetarg od podpisania umowy, wadium nie podlega zwrotowi.
  2. oferta winna zostać złożona w formie elektronicznej na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Dopuszcza się również złożenie ofert w formie papierowej w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:30.
  3. termin składania ofertdo dnia 17.09.2018r., do godziny 15:30,
  4. otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.09.2018r. o godzinie 8:00,
  5. Informacji dotyczących potrzeb i możliwości funkcjonalnych udziela  Kierownik gospodarczy szkoły pod numerem  telefonu  91 4332924 lub w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Pomieszczenia do wynajęcia można obejrzeć do dnia 14.09.2018r. po  wcześniejszym uzgodnieniu, tel. kontaktowy  91 4332924 lub w formie elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  7. minimalna cena wynajmu jedną godzinę zegarową wynosi:
    a) sala gimnastyczna – kwota 70,00 zł/ 60 min. (siedemdziesiąt złotych)  (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i  „jednodniowych” wynajmów),
    b) stołówka szkolna -  kwota 70,00 zł/ 60 min. (siedemdziesiąt złotych)  (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i  „jednodniowych” wynajmów),
    c) sale lekcyjne -  kwota 50,00 zł/ 60 min. (pięćdziesiąt złotych)  (w/w cena nie dotyczy okazjonalnych i  „jednodniowych” wynajmów).                                                                                                                         
  8. Wynajmujący zastrzega sobie prawo jednostronnego podwyższenia czynszu  w sytuacji, gdy wzrośnie stawka podatku VAT.
  9. Wynajem pomieszczeń może nastąpić w celu prowadzenia działalności gospodarczej nie mającej negatywnego wpływu na działalność Szkoły,
  10. do oferty winny zostać załączone:
    - wypełniony formularz oferty ( załącznik do ogłoszenia ),

oraz kserokopie n/w dokumentów:   
- aktualny (datowany najpóźniej na dzień przed przetargiem) wydruk ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z rejestru KRS (ważny 6 m-cy), 
- decyzji  o nadaniu nr NIP i aktualny (datowany najpóźniej na dzień przed przetargiem) wydruk z rejestru REGON,
-  dowodu osobistego ( w przypadku wynajmu osób fizycznych, także wspólników spółek cywilnych ).

Oferta powinna zostać podpisana przez osobę uprawnioną, tj. reprezentującą podmiot składający ofertę

  1. kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
    - zaproponowana najwyższa godzinowa wysokość czynszu za wynajem w/w pomieszczeń
    - rodzaj prowadzonej działalności w wynajmowanym pomieszczeniu

Przed przystąpieniem do przetargu należy zapoznać się z tekstem umowy najmu, który nie podlega negocjacjom.

Podmiot lub osoba, która wygra przetarg zobowiązana będzie do podpisania umowy najmu w ustalonym terminie. Umowa najmu zostanie zawarta na czas oznaczony maksymalnie do 3 lat.  

Wyniki przetargu albo informacja o jego zamknięciu bez dokonania wyboru zostaną opublikowane w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert na tablicy ogłoszeń szkoły na parterze budynku oraz na stronie internetowej  szkoły pod adresem www.sp63.szczecin.pl
Wynajmującemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy zaoferowali tę samą cenę

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienie przetargu w całości lub w części bez podania przyczyn.

 Załączniki (dostępne na stronie www szkoły ) :

  • formularz ofertowy
  • wzór umowy najmu
  • załącznik nr 1 do umowy najmu

 

 

 

UMOWA NAJMU SAL SZKOLNYCH  nr SP63zOI/221/ ……………..

zawarta w Szczecinie w dniu ………….. r.

 

pomiędzy Gminą Miasto Szczecin pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin NIP 8510309410 (Sprzedawcą) – Szkołą Podstawową Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie, ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin (Wystawcą), reprezentowaną przez Joannę Połeć-Trusiuk – Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie, na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Miasta Szczecin nr WO-I.0052.1.725.2015.AW z dnia 17 września 2015 r. 

zwaną dalej „WYNAJMUJĄCYM”,

a

………………………………………………………………………………………………………………..

zwaną/ym dalej „NAJEMCĄ”

 

Niniejsza umowa, zwana dalej Umową, jest zawierana na podstawie § 4 ust. 1 Uchwały
Nr LXIII/1169/06 Rady Miasta Szczecina z dnia 16 października 2006 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez miejskie jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (Dz. U. Woj. Zachodniopom. z 2006 r. Nr 108, poz. 2078; z 2007 r. nr 95, poz. 1677; z 2009 r. Nr 4, poz. 154; z 2010 r. Nr 10, poz. 188; z 2012 r. poz. 1535; z 2015 r., poz. 2447).

 

 

  • 1

Przedmiot umowy

 

  1. Przedmiotem najmu jest sala ………….. położona w budynku Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie przy ulicy Grodzkiej 23, stanowiącym własność Gminy Miasta Szczecin i znajdującym się w dyspozycji Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie.
  2. Wynajmujący oddaje, a Najemca bierze w najem salę określoną ust. 1, w stanie technicznym
    i z wyposażeniem opisanym Załączniku nr 1 w następujących terminach:

w ………….. – w godz. od …….. do …………

  w ………….. - w godz. od …….. do …………

z wyłączeniem dni wolnych od nauki i pracy zgodnie z kalendarzem MEN na rok 2018/2019

  1. Najemca będzie używał przedmiot najmu w celu ………………………………………………………..
  2. Jakakolwiek zmiana celu działalności, określonego w ust. 3, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wynajmującego.
  3. W przypadkach uzasadnionych potrzebami Wynajmującego, dopuszcza się możliwość zmiany zasad najmu określonych w ustępie 1-2 poprzez wskazanie przez personel szkoły innego pomieszczenia dla prowadzenia działalności Najemcy lub przez zmianę terminu prowadzenia jego działalności, informując Najemcę o zmianie odpowiednio wcześniej.

 

  • 2

     Wynagrodzenie i zabezpieczenie

 

  1. Ustala się wysokość czynszu najmu brutto za każdą godzinę zegarową (60 min.) na kwotę ……. zł (słownie: ………………………………………… ). Kwota obejmuje koszty utrzymania pomieszczenia.
  2. Czynsz płatny będzie miesięcznie w wysokości stanowiącej iloczyn stawki czynszu określonej w § 2 ust. 1 oraz ilości godzin zegarowych zajęć przypadających w danych miesiącu, określonych na podstawie § 1 ust. 2 umowy.
  3. Najemca zapłaci Wynajmującemu czynsz najmu po upływie miesiąca, którego dotyczy najem,
    w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury VAT na konto Wynajmującego prowadzone w banku PKO BP Oddział I w Szczecinie nr 92 1020 4795 0000 9402 0278 2837.
  4. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Wynajmującego.
  5. W przypadku, gdy w danym miesiącu zajęcia nie odbędą się z przyczyn leżących po stronie Wynajmującego, rozliczenie czynszu za ten miesiąc nastąpi na podstawie faktury korygującej
  6. W przypadku opóźnienia w zapłacie ww. należności Wynajmujący ma prawo naliczyć odsetki ustawowe.
  7. Wyłącza się prawo do dokonywania przez Najemcę jakichkolwiek potrąceń własnych wierzytelności lub nabytych wierzytelności z wierzytelnościami Wynajmującego.
  8. W przypadku używania przedmiotu najmu bez tytułu prawnego Najemca zapłaci wynagrodzenie
    za bezumowne korzystanie w kwocie odpowiadającej 2-krotnej wysokości czynszu, określonego

w ust. 1 za każdy miesiąc. 

 

  • 3

Prawa i obowiązki stron

 

  1. Najemca oświadcza, że przedmiot najmu jest w stanie przydatnym do umówionego użytku.
  2. Wynajmujący zobowiązany jest do:
    • udostępniania przedmiotu najmu w stanie przydatnym do użytku i utrzymywania go w takim stanie przez cały okres obowiązywania umowy, poprzez zapewnienie m.in. sprawnego działania istniejących instalacji w budynku, umożliwiających Najemcy korzystanie z oświetlenia
      i ogrzewania,
    • zapewnienia dla Najemcy oraz osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z jego działalnością – dostępu do pomieszczeń sanitarnych oraz korzystania z wody i sanitariatów.
  3. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wyłączenia i przerwy w dostawach energii, ogrzewania, łączności i innych mediów spowodowane przyczynami niezależnymi od Wynajmującego, działaniem siły wyższej.
  4. Najemca zobowiązany jest do:
  • używania przedmiotu najmu w sposób zgodny z celem określonym w niniejszej umowie,
  • utrzymania w należytym porządku i czystości używanych pomieszczeń i urządzeń będących
    na wyposażeniu przedmiotu najmu,
  • przestrzegania przepisów dotyczących bhp i p.poż., porządkowych i innych związanych
    z korzystaniem z wynajmowanych pomieszczeń i prowadzoną działalnością;
  • niezwłocznego informowania Wynajmującego o naprawach obciążających Wynajmującego,
  • przestrzegania regulaminów korzystania z obiektu obowiązujących u Wynajmującego oraz zaznajomienia z nim osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z działalnością
  1. Najemca nie może oddawać przedmiotu najmu osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo
    w podnajem.
  2. W przypadku, gdy przed wpuszczeniem do sali osób trzecich, na rzecz których prowadzona jest działalność określona w § 1 ust. 3, Najemca stwierdzi, że stan sali nie odpowiada stanowi technicznemu i wyposażenia opisanemu w Załączniku nr 1, zobowiązany jest on do niezwłocznego powiadomienia
    o tym fakcie Wynajmującego ze wskazaniem różnic w stanie przedmiotu najmu. Brak informacji
    o różnicach skutkuje przyjęciem, że sala i jej wyposażenie odpowiada stanowi opisanemu
    w Załączniku nr 1.
  3. Dla zabezpieczenia czynszu oraz świadczeń dodatkowych, z którymi Najemca zalega nie dłużej niż rok, przysługuje Wynajmującemu ustawowe prawo zastawu na rzeczach ruchomych najemcy wniesionych do przedmiotu najmu.
  • 4

 

  1. Wynajmujący nie ponosi żadnej odpowiedzialności za pozostawione mienie Najemcy lub osób trzecich używających przedmiotu najmu w związku z jego działalnością, ani za nieszczęśliwe zdarzenia, szkody osobowe czy materialne dotyczące ww. osób, które wystąpiły w trakcie korzystania przez nie
    z przedmiotu najmu.
  2. Zajęcia prowadzone przez Wynajmującego nie są związane z zajęciami Najemcy.
  3. Do zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom zajęć organizowanych w lokalu Wynajmującego zobowiązany jest Najemca.

 

  • 5

Czas obowiązywania umowy

 

Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj.  ……………………………………………………………...

 

  • 6

Odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy

 

  1. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za zniszczenia lub uszkodzenia przedmiotu najmu wyrządzone przez Najemcę, osoby działające w jego imieniu lub osoby trzecie używające przedmiotu najmu w związku z działalnością Najemcy.
  2. Najemca ponosi odpowiedzialność materialną za wyposażenie sali, o której mowa w § 1 ust. 1 i 5
    w trakcie prowadzenia przez niego zajęć.
  3. W przypadku powstania w przedmiocie najmu zniszczeń lub uszkodzeń, przekraczających normalne zużycie lokalu, Najemca zobowiązany będzie do zapłaty Wynajmującemu kosztów ich usunięcia bądź przywrócenia lokalu do właściwego stanu. Wybór sposobu zaspokojenia roszczeń należy do Dyrektora jednostki oświatowej.
  • W przypadku niezapłacenia w terminie określonym w § 2 ust. 3 należności wynikającej z faktury, Wynajmujący ma prawo nie dopuścić do korzystania przez Najemcę z przedmiotu najmu do czasu uregulowania należności. W takim przypadku Najemca zobowiązany jest do zapłaty całego należnego czynszu w wysokości określonej na podstawie § 2 ust. 2

 

  • 7

Warunki wypowiedzenia i rozwiązania umowy

 

  1. Umowa może zostać w każdym czasie rozwiązana na podstawie porozumienia stron.
  2. Każda ze stron może wypowiedzieć umowę najmu z ważnej przyczyny z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia.
  3. Wynajmujący może wypowiedzieć najem z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia w sytuacji, gdy okaże się, że zajmowana przez najemcę powierzchnia niezbędna jest do realizacji celów statutowych jednostki, których nie mógł przewidzieć w dacie zawarcia umowy.
  4. Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, gdy Najemca:
  • korzysta z przedmiotu najmu w sposób sprzeczny z umową lub przeznaczeniem i mimo upomnienia nie przestaje z niego korzystać w taki sposób,
  • zaniedbuje przedmiot najmu do tego stopnia, że zostaje on narażony na uszkodzenie,
  • dopuszcza się zwłoki z zapłatą czynszu co najmniej za dwa pełne okresy płatności - jednak
    po wcześniejszym uprzedzeniu przez Wynajmującego na piśmie o swoim zamiarze i udzieleniu dodatkowego miesięcznego terminu do zapłaty zaległego czynszu, 
  • odda pomieszczenia będące przedmiotem najmu osobie trzeciej do bezpłatnego używania albo
    w podnajem.
  1. Po zakończeniu umowy Najemca zobowiązany jest zwrócić przedmiot najmu w stanie niepogorszonym, uwzględniając stan z daty przekazania pomieszczeń przez Wynajmującego, określony w Zał. nr 1.

 

  • 8

 

Strony ustalają, że w przypadku podjęcia przez Radę Miasta Szczecin uchwały dotyczącej zmiany zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi, umowa niniejsza ulegnie zmianie w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zasad wynikających z przedmiotowej uchwały od dnia jej obowiązywania.

 

  • 9

 

  1. Niniejsza umowa stanowi informację publiczną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
    o dostępie do informacji publicznej i podlega udostępnieniu na zasadach i w trybie określonych w ww. ustawie.
  2. Najemca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z umową. Najemcy przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawienia i kontroli przetwarzania.

 

 

  • 10

Postanowienia końcowe

 

  1. Strony wskazują następujące osoby do kontaktów w ramach realizacji Umowy:
  1. ze strony Wynajmującego

- w sprawach księgowych: Główna Księgowa tel. 91 489-11-55  e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

- w sprawach organizacyjnych: Kierownik gospodarczy tel. 91 433-29-24, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

  1. ze strony Najemcy ………………………….. tel. …………….. e-mail ………………………..

Zmiana osób wskazanych w ust. 1 powinna być dokonana w formie pisemnej i nie będzie traktowana jak zmiana Umowy.

  1. Strony zastrzegają następujące adresy dla doręczeń:
    1. Wynajmujący : 70-543 Szczecin, ul. Grodzka 23, tel./fax (91 4332924), e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    2. Najemca: ………………………………., tel./fax (….),e-mail: …………………………………….
  2. Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania na piśmie o każdej zmianie adresu. Powiadamianie jest skuteczne pod warunkiem wysłania go listem poleconym lub dostarczenia pocztą kurierską lub doręczenia osobistego.
  3. Wszelkie pisma, wezwania i oświadczenia kierowane na ostatni znany adres Stron ustalony zgodnie
    z postanowieniami ust. 2–3 będą uważane za skutecznie doręczone.
  4. Wszelkie zmiany Umowy, a także wszelkie oświadczenia, wezwania, zezwolenia, uzgodnienia
    i powiadomienia kierowane do drugiej Strony wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  5. Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania.
  6. Załączniki do Umowy stanowią jej integralną część.
  7. W sprawach nieuregulowanych Umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
  8. Ewentualne spory   powstałe   przy   wykonywaniu   umowy   rozstrzygać  będzie  Sąd powszechny właściwy dla siedziby Wynajmującego.
  9. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron, z których każdy po odczytaniu i zaparafowaniu podpisano.

 

 

 

 

WYNAJMUJĄCY                                                                      NAJEMCA

………………………………………                            ………………………………………

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Opis stanu technicznego i wyposażenia sali.

 

 

Załącznik nr 1 do ogłoszenia

 

FORMULARZ OFERTY

 

Nazwa Oferenta /(imię i nazwisko)

____________________________________________________________________________

Adres:

____________________________________________________________________________

Telefon

____________________________________________________________________________
Fax:

____________________________________________________________________________
Telefon komórkowy

____________________________________________________________________________
E – mail

____________________________________________________________________________
REGON:

____________________________________________________________________________
NIP:

____________________________________________________________________________


Do: Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców  w Szczecinie przy
ul. Grodzkiej 23

 

W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu na: „wynajem pomieszczeń na terenie Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23

 

Ja (imię i nazwisko)

_________________________________________________________________________________

w imieniu własnym/reprezentowanej przeze mnie firmy[*] oświadczam:

 

  1. Zainteresowani jesteśmy wynajmem sali gimnastycznej/stołówki szkolnej/
    sali lekcyjnej* Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców w Szczecinie w następujących terminach:

         ______________________________________________________________________________________________________

  1. Pomieszczenie będzie służyło do prowadzenia zajęć/ innego celu

 _____________________________________________________________________________________________________

  1. Oferujemy czynsz z tytułu najmu brutto _____________ zł/za 60 minut
  2. Informujemy, że zapoznaliśmy się z treścią ogłoszenia o przetargu i nie wnosimy do niego zastrzeżeń
  3. Dokonaliśmy wizji lokalnej pomieszczeń
  4. Zobowiązujemy się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia umowy w terminie 14 dni od daty zakończenia postępowania.

 

 

 

Dnia ...........................................

                                                                                                                      ………......................................................

                                                                                                                      /podpis oferenta lub umocow-

                                                                                                                      anych przedstawicieli firmy /

 

[*] Niepotrzebne skreślić.

 

Załącznik nr 1

OPIS STANU TECHNICZNEGO I WYPOSAŻENIA

 

Sali nr ……………………. w Szkole Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie przy ul. Grodzkiej 23

 

  1. Sala nr o powierzchni użytkowej …………………. m2, z wydzielony ścianami, zlokalizowana na ………………………………………………budynku Szkoły Podstawowej Nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi im. Związku Zawodowego Marynarzy i Portowców, ul. Grodzka 23 w Szczecinie
  2. 2. Opis wyposażeni

 

Wyszczelnienie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwagi:

Podręczniki na rok szkolny 2021/ 2022

Lp.

Klasa

Nazwa

Autorzy

Wydawnictwo

Numer dopuszczenia

 

1

(Edukacja wczesnoszkolna)

“Nowi Tropiciele”

A.  Banasiak,

  A. Burdzińska,

  J. Hanisz

 

WSiP

815/6/2019

 

1

(język niemiecki)

“ABCDeutsch 1 neu”

podręcznik + ćwiczenia

Krawczyk Ewa, Zastąpiło Lucyna, Kozubska Marta

Wydawnictwo Szkolne PWN

789/1/2017

 

1

 (religia)

“ Pan Bóg jest naszym Ojcem”                    ( dwie części)

ks. Paweł Płaczek

Święty Wojciech

AZ-1-01/18     

 

2

(Ed. wczesnoszkolna)

“Nowi Tropiciele” kl. 2

A.     Banasiak,

  A. Burdzińska,

  J. Hanisz

 

WSiP

815/6/2019

 

2

 (język angielski)

“Super Heroes”. Język angielski dla klasy drugiej szkoły podstawowej

Rebeka Adlard, Dorota Sikora-Banasik, Edyta Smółkowska

Nowa Era Spółka z o.o.

1095/2/2021

 

2

(religia)

“Chcemy poznać Pana Jezusa” ( dwie części)

ks. Paweł Płaczek

Święty Wojciech

AZ- 1-01/18

 

3

(Ed. wczesnoszkolna)

“Nowi Tropiciele” kl.3

A. Kamińska, R. Kamiński, A. Danielewicz-Malinowska, J. Dymarska, J. Hanisz, M. Kołaczyńska, B. Nadarzyńska

WSiP

815/6/2019

 

3

(język niemiecki)

“ABCDeutsch 3 neu”

podręcznik + ćwiczenia

Krawczyk Ewa, Zastąpiło Lucyna, Kozubska Marta

Wydawnictwo Szkolne PWN

789/3/2019

 

3

(religia)

“ Jezus jest z nami”

Jerzy Snopek, Dariusz Kurpiński

Jedność

AZ-1-01/12

 

 

 

Lp.

Klasa IV

(4a, 4b)

Nazwa

Autorzy

Wydawnictwo

Numer dopuszczenia

 

język polski

“Jutro pójdę w świat”

Hanna Dobrowolska, Urszula Dobrowolska

WSiP

868/1/2017

 

matematyka

Matematyka wokół nas

Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk

WSiP

787/1/2020/z1

 

język angielski

 (4a, 4b)

gr. 4a2b2

gr. 4a1

gr. 4b1

 

Steps Plus dla klasy IV

Sylvia Wheeldon, Tim Falla, Paul A Davies, Paul Shipton

Oxford University Press Polska Sp. z o.o.

800/1/2017

 

historia

Wczoraj i Dziś

Bogumiła Olszewska, Wiesława Surdyk-Fertsch, Grzegorz Wojciechowski

Nowa Era

877/1/2020/z1

 

przyroda

Tajemnice przyrody

Maria Marko-Worłowska, Feliks Szlajfer, Joanna Stawarz

Nowa Era

863/2019/z1

 

plastyka

Plastyka 4

St. Stopczyk Barbara Neubart

WSiP

779/1/2017

 

muzyka

Klucz do muzyki

 

WSiP

 

 

technika

Karta rowerowa. Bądź bezpieczny na drodze

Bogumiła Bogacka-Osińska

WSiP

850/1/2017

 

religia

“Miejsca pełne BOGActw”

Mielnicki Krzysztof, Kondrak Elżbieta, Nosek Bogusław

Jedność

AZ-21-02/12-Kl-1/12

*

informatyka

Informatyka

W. Kranas, A. Samulska, W. Jochemczyk, I. Krajewska-Kranas, M. Wyczółkowski

WSiP

 807/1/2020/z1

 

 

Lp.

Klasa V

(5a)

Nazwa

Autorzy

Wydawnictwo

Numer dopuszczenia

 

język polski

“Jutro pójdę w świat”

Hanna Dobrowolska, Urszula Dobrowolska

WSiP

868/2/2018

 

matematyka

Matematyka wokół nas

Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk

WSiP

787/2/2018

 

język niemiecki (5a)

gr. 5a1

gr. 5a2

 

“Wir smart 2”

podręcznik + ćwiczenia

Giorgio Motta

LektorKlett

827/2/2018

 

historia

Wczoraj i Dziś

Grzegorz Wojciechowski

Nowa Era

877/2/2018

 

biologia

Puls Życia

Maria Sęktas, Joanna Stawarz

Nowa Era

844/1/2018

 

geografia

Planeta Nowa

Szajfer F., Zaniewicz Z., Rachwał T., Malarz R.

Nowa Era

901/1/2018

 

plastyka

Plastyka 5

St. Stopczyk, B. Neubart, J. Chołaścińska, K. Janus-Borkowska

WSiP

779/2/2018

 

muzyka

Klucz do muzyki

 

WSiP

 

 

technika

Jak to działa? 5

Łabecki Lech, Łabecka Marta

Nowa Era

295/2/2018

 

informatyka

Informatyka

W. Kranas, A. Samulska, W. Jochemczyk, I. Krajewska-Kranas, M. Wyczółkowski

WSiP

 807/2/2018

 

religia

“Bóg szuka człowieka”

s. Beata Zawiślak, ks. dr Marcin Wojtasik

Święty Wojciech

AZ-2-01/18

 

 

Lp.

Klasa VI

(6a, 6b)

Nazwa

Autorzy

Wydawnictwo

Numer dopuszczenia

 

język polski

“Jutro pójdę w świat”

Hanna Dobrowolska, Urszula Dobrowolska

WSiP

868/3/2019

 

matematyka

Matematyka wokół nas

Helena Lewicka, Marianna Kowalczyk

WSiP

787/3/2019

 

język angielski (kl. 6a, 6b)

gr. 6a2b2

gr. 6a1

gr. 6b1

 

Steps Plus dla klasy VI

Sylvia Wheeldon, Tim Falla, Paul A. Davies, Paul Shipton

Oxford University Press Polska Sp. z o.o.

800/3/2018

 

historia

Wczoraj i Dziś

Bogumiła Olszewska, Wiesława Surdyk-Fertsch, Grzegorz Wojciechowski

Nowa Era

877/3/2019

 

biologia

Puls Życia

Joanna Stawarz

Nowa Era

844/2/2019

 

geografia

Planeta Nowa

Rachwał T., Malarz R., Szczypiński D.

Nowa Era

906/2/2019

 

plastyka

 

 

 

 

 

muzyka

Klucz do muzyki

 

WSiP

 

 

technika

Technika na co dzień

Ewa Bubak, Marcin Duda, Ewa Królicka

WSiP

850/2/2017

 

informatyka

Informatyka

W. Kranas, A. Samulska, W. Jochemczyk, I. Krajewska-Kranas, M. Wyczółkowski

WSiP

807/3/2019

 

religia

“Jezus nas zbawia” ( dwie części)

s. Beata Zawiślak, ks. dr Marcin Wojtasik

Święty Wojciech

AZ-2-01/18

 

 

Lp.

Klasa VII

(7a, 7b, 7c)

Nazwa

Autorzy

Wydawnictwo

Numer dopuszczenia

 

język polski

“Myśli i słowa”

Ewa Nowak, Joanna Gaweł

WSiP

895/1/2017

 

matematyka

Matematyka wokół nas

Anna Drążek, Ewa Duvnjak, Ewa Kokiernak- Jurkiewicz

WSiP

787/4/2020/z1

 

język niemiecki  (7c)

“Magnet smart 2”

podręcznik + ćwiczenia

Giorgio Motta

LektorKlett

817/2/2017

 

Język niemiecki (7a, 7b)

gr. 7a2b2

gr. 7a1

gr.7b1

 

“Magnet smart 1”

podręcznik + ćwiczenia

Giorgio Motta

LektorKlett

817/1/2017

 

język angielski (7a, 7b)

gr. 7a2b2

gr. 7a1

gr. 7b1

 

Oxford Repetytorium Ósmoklasisty. Wieloletni podręcznik do języka angielskiego

Atena Juszko, Jenny Quintana, Weronika Sałandyk

Oxford University Press Polska Sp. z o.o.

930/2018

 

język angielski (7c)

Interface 1

Emma Heyderman, Fiona Mauchline

Macmillan Education

626/1/2013/2015

 

historia

Wczoraj i Dziś

Stanisław Roszak, Anna Łaszkiewicz, Jarosław Kłaczkow

Nowa Era

877/4/2020/z1

 

biologia

Puls Życia

Małgorzata Jefimow

Nowa Era

844/3/2020/z1

 

geografia

Planeta Nowa

Malarz R., Szubert M., Rachwał

Nowa Era

906/3/2019/z1

 

fizyka

Świat fizyki 7

B.     Sagnowska

WSIP

821/1/2017

 

 

chemia

Świat chemii

Warchoł A., Danel A.,

Lewandowska D., Karelus M., Tejchman W.

WSiP

834/1/2017

 

plastyka

Plastyka 7

St. Stopczyk

WSiP

779/4/2017

 

muzyka

Klucz do muzyki

Katarzyna Jakóbczak Drążek,

Agnieszka Sołtysik,

Włodzimierz Sołtysik

WSiP

858/4/2017

 

informatyka

Informatyka

W. Kranas, A. Samulska, W. Jochemczyk, I. Krajewska-Kranas, M. Wyczółkowski

WSiP

807/4/2020/z1

 

religia

“Błogosławieni, którzy szukają Jezusa”

ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak, Ewelina Parszewska

Jedność

AZ-31-01/13-KI-3/13

 

 

Lp.

Klasa VIII

(8a, 8b, 8c)

Nazwa

Autorzy

Wydawnictwo

Numer dopuszczenia

 

język polski

“Myśli i słowa”

Ewa Nowak, Joanna Gaweł

WSiP

895/2/2018

 

matematyka

Matematyka wokół nas

Anna Drążek, Ewa Duvnjak, Ewa Kokiernak- Jurkiewicz

WSiP

787/5/2018

 

język niemiecki  (8b)

gr. 8b1

gr. 8b2

 

“Magnet smart 3”

podręcznik + ćwiczenia

Giorgio Motta

LektorKlett

817/3/2018

 

Język niemiecki (8a, 8c)

gr. 8a2c2

gr.  8a1

gr. 8c1

 

“Magnet smart 2”

podręcznik + ćwiczenia

Giorgio Motta

LektorKlett

817/2/2017

 

język angielski (8a, 8c)

gr. 8a2c2

gr. 8a1

gr. 8a2

 

Oxford Repetytorium Ósmoklasisty. Wieloletni podręcznik do języka angielskiego

Atena Juszko, Jenny Quintana, Weronika Sałandyk

Oxford University Press Polska Sp. z o.o

930/2018

 

język angielski (8b)

gr. 8b1

gr. 8b2

 

Repetytorium Ósmoklasisty część 1

Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles

Macmillan Polska Sp. z o.o.

1100/1/2020

 

historia

Wczoraj i Dziś

Robert Śniegocki, Agnieszka Zielińska

Nowa Era

8775/5/2021

 

biologia

Puls Życia

Beata Sągin, Andrzej Boczarowski, Maria Sęktas

Nowa Era

844/4/2021/z1

 

geografia

Rachwał T., Szczypiński D.

Planeta Nowa

Nowa Era

906/4/2018

 

fizyka

Świat fizyki 8

B.Sagnowska

WSIP

821/2/2017

 

 

chemia

Świat chemii

Warchoł A., Danel A.,

Lewandowska D., Karelus M.,

WSIP

834/2/2018

 

WOS

Dziś i Jutro

Arkadiusz Janicki, Iwona Janicka, Tomasz Maćkowski, Aleksandra Kucia-Maćkowska

 

 

Nowa Era

874/2017

 

 

edukacja dla bezpieczeństwa

Edukacja dla bezpieczeństwa podręcznik

Bogusława Breitkopf

Dariusz Czyżow

WSiP

923/2018

 

informatyka

Informatyka

W. Jochemczyk, I. Krajewska-Kranas, W. Kranas, A. Samulska, M. Wyczółkowski

WSiP

807/5/2021/z1

 

religia

“Błogosławieni, którzy ufają Jezusowi”

ks. dr Krzysztof Mielnicki, Elżbieta Kondrak, Ewelina Parszewska

Jedność

AZ-32-01/13-KI-4/14

 

 

Szanowni uczniowie, rodzice, pracownicy!

Nasza placówka przy realizacji procesu zdalnego nauczania może korzystać z następujących rozwiązań:

  • Zoom
  • Learning Apps
  • Platforma dla nauczycieli i uczniów WSiP

Informujemy, że:

1. Celem przetwarzania danych w ww. serwisach jest realizacja obowiązków wynikających z wydanego na podstawie art. 30c ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. -Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 910), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 493), tj. realizacja podstawy programowej kształcenia w formie zdalnego nauczania za pomocą ww. platform.
Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 493).
2. Dane mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych oraz przechowywane i przetwarzane w Stanach Zjednoczonych lub w dowolnym innym kraju, w którym Zoom, a także inni dostawcy platform wykorzystywanych do zdalnego nauczania lub Podmioty Pod przetwarzające Zoom lub innych dostawców platform wykorzystywanych do zdalnego nauczania, prowadzą działalność. Wszelkie przypadki przekazywania danych poza Unię Europejską, Europejski Obszar Gospodarczy i Szwajcarię przez:
3. Zoom będą podlegać Standardowym Klauzulom Umownym zgodnym z wzorcami zatwierdzonymi przez Komisję Europejską, dostępnymi pod adresem: https://liblink.pl/NEMppi5kGH lub na terytorium, które zgodnie z ustaleniami Komisji Europejskiej zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych (https://liblink.pl/inFKPsQPUo
Platformę dla nauczycieli i uczniów WSiP będą podlegać Standardowym Klauzulom Umownym zatwierdzonym przez Komisję Europejską lub będą odbywać się w stosunku do podmiotów posiadających aktualny certyfikat Privacy Shield (na terenie Stanów Zjednoczonych) (https://liblink.pl/wKZauaibT6
org nie są przewidziane.

4. Odbiorcami danych są podmioty, którym dane osobowe zostaną powierzone do zrealizowania ww. celu ich przetwarzania, w tym Zoom, LearningApps.org, WSiP oraz inni dostawcy platform wykorzystywanych do zdalnego nauczania.  
Wszelkie pozostałe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w ogólnej klauzuli informacyjnej dla uczniów i rodziców po przyjęciu oraz dla pracowników.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZGODNY Z ART. 13 UST. 1 i 2 ORAZ ART. 14 RODO

Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie (91) 85 22 093

 

 

Klauzula informacyjna dla uczniów i rodziców – proces rekrutacji
1.Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do Szkoły Podstawowej nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. h RODO, tj. w celu wykonania obowiązku prawnego nałożonego art. 13/14 oraz art. 130 i nast. ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59 ze zm.).
4. Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe na podstawie przepisów prawa, a także te, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
5. Dane osobowe pozyskane w procesie rekrutacji będą przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń będzie uczęszczał do placówki, a w przypadku nieprzyjęcia do placówki – przez okres jednego roku.
6. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
7. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W celu uczestniczenia w rekrutacji są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.


Podpis administratora Joanna Połeć-Trusiuk
Dyrektor Szkoły


Klauzula informacyjna dla uczniów i rodziców – po przyjęciu
1. Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093."
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce, w tym w związku z realizacją celów dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych placówki w celu wykonania obowiązków prawnych nałożonych art. 13/14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59) w szczególności takich, jak prowadzenie ewidencji uczniów na potrzeby procesów nauczania, realizacja procesu nauczania, prowadzenie dziennika lekcyjnego, prowadzenie zadań z zakresu opieki pielęgniarskiej, żywienie uczniów, prowadzenie zajęć dodatkowych, realizacja zadań z zakresu BHP, wypożyczanie książek z biblioteki szkolnej, prowadzenie świetlicy szkolnej;
b) art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów/wychowanków, pracowników i mienia placówki;
c) art. 9 ust. 2 lit. h RODO w celu realizacji procesu nauczania, realizacji zadań z zakresu BHP;
d) art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody, w tym w celu promowania działalności placówki oraz osiągnięć i umiejętności ucznia, a także w celu zapewnienia udziału w zajęciach dodatkowych.
4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora w związku z przetwarzaniem danych to zapewnienie bezpieczeństwa uczniów i pracowników, a także ochrony mienia placówki oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury informatycznej w szkole.
5. Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
6. Dane osobowe będą przechowywane co najmniej do końca okresu, w którym uczeń będzie uczęszczał do placówki lub do czasu wycofania zgody, zgłoszenia sprzeciwu, a w każdym razie przez okres wskazany przepisami związanymi z wypełnianiem obowiązku prawnego przez placówkę.
7. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
8. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
10. Podanie danych osobowych w celu wykonania przez Administratora obowiązku prawnego jest wymogiem ustawowym. W celu uczęszczania ucznia do placówki są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje niemożnością realizowania zadań przez placówkę względem ucznia. Podanie danych udostępnionych na podstawie zgody jest dobrowolne, a brak zgody spowoduje niemożność zrealizowania zamierzonego celu, lecz nie wpłynie na realizację głównych zadań przez placówkę względem ucznia.

Podpis administratora Joanna Połeć-Trusiuk dyrektor szkoły

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin, e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 43 32 924.
2.Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze do Szkoły Podstawowej nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi, na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 22 (1) par. 1 Kodeksu Pracy, art. 10 ust. 5 Karty Nauczyciela, art. 13/14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59)
b) art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
c) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych - w takim wypadku dane będą usuwane po upływie 1 roku.
6. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
7. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w celu uczestniczenia w rekrutacji są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.


Podpis administratora Joanna Połeć-Trusiuk
dyrektor szkoły

 

 


Klauzula informacyjna dla pracowników

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin, e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 43 32 924.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązania stosunku pracy, prowadzenia ewidencji pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy, zgłoszenia pracownika i członków jego rodziny do ZUS, ich aktualizacji oraz przekazywania informacji o zwolnieniach, prowadzenia rozliczeń z pracownikami i realizacji innych świadczeń pracowniczych, naliczania potrąceń, obliczania składek ZUS, na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b RODO tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 22 (1) par. 1 i 2 Kodeksu Pracy, art. 10 ust. 5 Karty Nauczyciela, art. 13/14 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz., 59), art. 1, 6 oraz 6a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
b) art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
c) art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 50 lat od ustania stosunku pracy albo 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym zakończą Państwo pracę, w przypadku zatrudnienia po dniu 31 grudnia 2018 r. albo gdy został złożony raport informacyjny, o którym mowa w art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych.
6. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
7. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym - są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową nawiązania stosunku pracy.

Podpis administratora Joanna Połeć-Trusiuk dyrektor szkoły

 

Klauzula informacyjna dla osób znajdujących się w zasięgu monitoringu
OBIEKT MONITOROWANY
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin, e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 43 32 924.
2.Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu prowadzenia działań w zakresie zachowania bezpieczeństwa i porządku w placówce, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz art. 108a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 z późn. zm.) w zw. z art. 68 ust. 1 pkt 6.
4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
5. Dane osobowe pozyskane w drodze monitoringu będą przechowywane do 3 miesięcy od dnia nagrania.
6. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (ograniczony zakres), ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
7. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Niepodanie danych skutkuje odmową wstępu na teren placówki.

Podpis administratora Joanna Połeć-Trusiuk
dyrektor szkoły

 

 

 

 

 

Klauzula informacyjna dla kontrahentów

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin, e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 91 43 32 924.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umów.
4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z zawartej umowy.
6. Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
7. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest przez Państwa dobrowolne, ale konieczne do zawarcia i realizacji umowy. Odmowa podania danych może skutkować niemożliwością zawarcia i realizacji umowy.

 

 

Podpis administratora Joanna Połeć-Trusiuk
dyrektor szkoły

 

Klauzula informacyjna - kontrola spełniania obowiązku szkolnego

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Grodzka 23, 70-543 Szczecin, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  oraz telefonicznie: (91) 4 332 924.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Agnieszka Marciniak, z którą można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093. Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Rafał Malujda, z którym można się skontaktować e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: +48 91 85 22 093.

  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w zw. z art. 41 ust. 1 i 2  i art. 42 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 996 ze zm.) oraz              w zw. z § 3 i 7 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 1646).
  4. Celem przetwarzania jest wykonanie obowiązku nałożonego prawem, tj. kontrola wykonywania obowiązków przez rodziców dziecka podlegającego obowiązkowi szkolnemu dot. dopełnienia czynności związanych ze zgłoszeniem dziecka do szkoły oraz prowadzenie egzekucji w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
  5. Administrator przetwarza dane identyfikacyjne przekazane przez Prezydenta Miasta Szczecin w celu wykonanie obowiązku nałożonego prawem takie jak: imię (imiona) i nazwisko dziecka, data i miejsce urodzenia, numer PESEL oraz adres zamieszkania, imiona i nazwiska rodziców oraz adresy ich zamieszkania, jeżeli są różne od adresu zamieszkania dziecka.
  6. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
  7. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 50 lat w ramach prowadzenia księgi ewidencji dzieci zgodnie z § 3 i 7 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 1646).
  8. Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu.
  9. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Państwa dane osobowe zostały przekazane przez Prezydenta Miasta Szczecin na podstawie art. 41 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe.

 

                                                                                                                                                                                                    

                                                                     Podpis administratora                   Joanna Połeć-Trusiuk

                                                                                                                                    dyrektor szkoły                      

REGULAMIN UDOSTĘPNIANIA DANYCH OSOBOWYCH Z MONITORINGU WIZYJNEGO

 

Celem stosowania monitoringu wizyjnego w Szkole Podstawowej nr 63 z Oddziałami Integracyjnymi w Szczecinie jest zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w placówce. Monitoring wizyjny ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa uczniów/wychowanków, pracowników i pozostałych osób przebywających na terenie placówki, a także znajdującego się tam mienia. Innym powodem stosowania monitoringu jest kontrola osób wchodzących na teren placówki.

Zarejestrowane nagrania z monitoringu mogą być często dowodem wypadku, konfliktu, czy też naruszenia prawa (dalej: „zajście”) na terenie placówki.

Mając na względzie ochronę danych osobowych należy przyjąć następujące zasady postępowania w przypadku złożenia wniosku o udostępnienie nagrań z monitoringu:

  1. O dostęp do nagrań z monitoringu mogą wnioskować:
  2. uczestnicy zajścia bądź osoby ich reprezentujące (np. rodzice/opiekunowie prawni),
  3. organy ścigania (np. Policja, Straż Miejska, Prokuratura) oraz inne organy publiczne.

Jeśli wnioskodawcą jest uczestnik zajścia bądź osoba go reprezentująca:

  1. Dyrekcja placówkisamodzielnie weryfikuje nagranie z monitoringu i bez udostępniania tych nagrań wnioskodawcy samodzielnie stara się rozwiązać problem (poprzez rozmowy indywidualne z uczestnikami zajścia).
  2. W przypadku podtrzymania wniosku przez wnioskodawcę, Dyrekcja, po ustaleniach z Zespołem IOD (którego przedstawiciel powinien w takim przypadku obejrzeć przedmiotowe nagranie) zaprasza na spotkanie wnioskodawcę oraz osoby lub przedstawicieli prawnych osób, których wizerunki zidentyfikowano na nagraniu w celu umożliwienia wspólnego obejrzenia nagrania w placówce (bez możliwości utrwalania obrazu) - chyba że wspólne obejrzenie nagrania przez osoby nie związane bezpośrednio z danym zajściem mogłoby realnie naruszyć lub grozić naruszeniem dóbr osobistych osoby lub osób bezpośrednio związanych z danym zajściem. Dodatkowo placówka minimalizuje zakres oglądanego obrazu, a tam gdzie jest to możliwe prezentowane są jedynie wybrane "stopklatki". Warunkiem umożliwienia obejrzenia obrazu jest weryfikacja przez Dyrekcję placówki razem z Zespołem IOD, czy dany wnioskodawca faktycznie ma interes w tym, aby skorzystać z takiego uprawnienia.

Udostępnienie nagrania poprzez OBEJRZENIE nie może prowadzić do WYDANIA KOPII nagrania lub umożliwienia  oglądającemu UTRWALENIA NAGRANIA PODCZAS OGLĄDANIA.

Jeśli wnioskodawcą jest organ ściągania bądź inny organ publiczny:

  1. Placówka ma obowiązek udostępnić nagranie z monitoringu do wglądu organom ściągania lub innym organom publicznym. Udostępnienie kopii nagrania na nośniku następuje WYŁĄCZNIE NA PISEMNY WNIOSEK organu.
  2. W przypadku gdy danym nagraniem zainteresują się organy ścigania należy odmówić indywidualnemu wnioskodawcy (np. rodzicowi) udostępnienia obrazu w postaci możliwości obejrzenia nagrania jedynie w przypadku, gdy w formie pisemnej (pismo lub e-mail) przy okazji pobierania kopii nagrania, ww. organy (służby) zobowiążą Dyrekcję placówki do nieudostępniania nagrań (o co Dyrekcja placówki będzie w każdym takim przypadku pytać te placówki (służby).

 

  1. Każdy przypadek wniosku o udostępnienie nagrań z monitoringu jest indywidualnie rozpatrywany.

 

  1. W sprawach nieuregulowanych powyżej decyduje Dyrekcja placówki.

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.01.2020r.